I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Fru Bygg, vad jobbigt med huvudvärk. Är den releterad till graviditeten tror du? Klart bygget rasar utan dig!
Lanovia, det är inte så konstigt att du har dubbla känslor om såväl jobbet som mammaskapet. Jag tror absolut inte att du kommer att bli uppsagd när du berättar att du är gravid. Det får de väl inte göra? Du har ju inte direkt tackat nej till uppdrag, eller hur?
Nej, njut av att ni är hemma hela familjen och skit i vad alla andra säger.
Det är nog ganska naturligt att vilja slippa allt föräldraansvar ibland också. Klart du kommer att klara av två barn! Kram på dig, det glädjer mig att du är lite mer uppåt trots allt.
Jag har precis haft en väldigt hetsig diskussion med en kund, jag var så arg så jag skakade! Orkar inte gå in på vad det handlade om, men jag fick honom till slut att bli mållös och gå därifrån. Och nej, i detta falllet hade kunden INTE rätt! Han både ljög och lurades, men det hade han inget för
Bara för det fick jag huvudvärk nu. Det var säkert anspänningen vid diskussionen med idiotkunden. Suck.
Snart ska jag åka hem och städa. Maken och jag ska hjälpas åt, men det är trååååkigt i alla fall. Men jag ska ha tjejmiddag hemma imorgon så det är inget att be för...