I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hvidis vilka konstiga dagistider. Hur länge är hon där varjevgång? Men att ha E hemma en vecka borde ju pedagogerna fatta Att inte funkar.
Hvidis vilka konstiga dagistider. Hur länge är hon där varjevgång? Men att ha E hemma en vecka borde ju pedagogerna fatta Att inte funkar.
Dags att hämta hem spillevinken. Se bad hon, jag o mormor skall roa oss med.ikväll ska vi på föräldrarmöte. Det känns farligt vuxet att gå på i egenskap av förälder.
Flamman härligt med love in the air. det förtjänar du. Duktig du är som tränar. Är det jobbigt att inte hacfluckorna?
Fru E trevligt att se dig. Skönt att det lugnar ner sig snart.
Föräldrarmötet hick bra. Bra info. På något viscråkade jag hamna i brukarrådet.c Så nu blir det några möten att gå på.
Ligger här o hoppas på en god o hel natts sömn. Skulle bebövas, har varit sååå trött idag. Imorgon ska jag o maken till Ullared. Är nervös för hur jag skall orka med o gå men det ska nog gå. Det måste gå... Godnatt alla söta.
Oh så ljuvligt. Ligger fortfarande i sängen. E har sovit bra o när hon väl vaknade tog mormor o morfar henne. Maken stängde sovrumsdörren när han gick upp så jag har inte hört något. Så gött!!!
Skönt med sovmorgon dfk. Hpppas du hann i tid.
Nu sitter vi i bilen på väg söderut till Ullared. Jag samlar krafter för fullt för att or med några timmars shopping. Hoopas magen orjar könner av sammandragningar idag
Hur har alna det idag? Hur går det för dig FruBygg?