I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Har stark tillförlit till att du kommer att klara hund och barn galant....men stor förståelse för att du kanske tvivlar....
Oooooch HURRA för födelsedagsbarnet! *kastar konfetti och hoppar runt en stund*
Leksi: WOW! GRATTIS! Va roligt! O ja....det syns ruskigt fort andra gången tyckte jag med!
36+0 så vi är inne i v 37....formen är rund o ungen är starkare än hulken o jag är rätt less på att inte kunna röra mig som vanligt....speciellt när det är sovdags.....men mår annars prima.....klarar inte mkt ansträngingar för då får jag mängder med sammandragningar.....o i gårkväll kändes de även lite i ryggslutet.....det lär aaaaaldrig bli en septemberunge....känns så iallafall....
*gör vågen, kastar konfetti o hejar glatt* Ni är superduktiga, både blommis o Hvidis! Starkt jobbat!
Blommis: kan det vara ngt med att det är kuperat så att det är kortare väg på karta än i verkligheten? Fick du låna distansmätaren på skolan? Håller tummen för vagnspekulanterna!
Solde: tradigt med makens utbrott......kan säkert bero på den stundande långsemestern....går inte att prata med honom om det? Hoppas det löser sig.
Spännande med egen jordbävningsvarnare!