I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Det låter så rofyllt och harmoniskt. Just nu, i alla fall. Och som du säger, det får räcka.
Nu ska jag göra lite matsäck, sedan ska vi köra till Österlen för en härlig långpromenad i skogen, genom ängar och stranddyner, över kullar och vid hav. Kram på er!
Ha det så trevligt i stugan, Lanovia. Jag kan tänka mig att det är underbart där uppe nu.
Vi åker till stugan i Småland i eftermiddag. Det ligger ju inte vid havet, men vid sjön i alla fall
Vi hade för övrigt en underbar dag igår. Vovven var lycklig som fick bada och springa fritt och vi njöt av naturen och det härliga vädret. Det var nog sista gången innan förlossningen som vi går just den turen så det var härligt att hinna med det en sista gång. Jag insåg återigen hur tacksam jag är att jag kan vandra 3,5 timme en månad innan BF. Eftersom vandring är ett gemensamt intresse för oss betyder det mycket för mig att ha kunnat göra det under hela graviditeten.
Och vet ni vad? Det är inte bara fredag, det är även min sista arbetsdag på sisådär ett år
Det firar jag med massage om en stund
Åh, nu när Andbeyond äntligen tittar in hinner jag inte skriva!
Stoooooooooor kram på dig vännen, jag har tänkt massor på dig.
Maken sitter i bilen och väntar så jag måste rusa. Kram på er allihop, nu är jag LEDIG och ska vara i stugan över helgen.
Hej!
Först och främst, STOR kram till Andbeyond och lilla Mary! Härligt att lillan mår bra, men fy sjutton vad jobbigt att du fortfarande har så mycket besvär efter förlossningen. Skönt att ni kan få avlastning av dina föräldrar i alla fall. Kram igen och titta gärna in igen när du har tid
Heloise, vad tråkigt med din pappa och dina väninnor Är det två väninnor som har drabbats nästan samtidigt? Kaninstället låter som det perfekta stället för er. Slå till! I väntan på äppellunden i Kivik, alltså. Jag lovar att köpa din bok, OCH ditt vin
Blommis, åh ditt äppelträd vill jag sitta under på riktigt någon gång
Flamman, jag förstår att du har det tufft. Inboxen är öppen, det vet du. *kramar om*
Hvidis, hur går det med lilla herrn och madamen? Har hon gått med på kortärmat? Hojta till när du vill och orkar ses!
*postar så länge*
Lanovia, hur går det med jobbcoachandet? Och tröttheten?
Fru Bygg, hur är det med dig?
Ingis, hur har du det? Hinner du andas?
Fru E, hur mår du, vännen?
Vi kanske skulle ta en trådfika snart? Det hade varit kul att hinna med en träff innan Mini kommer. Hur ser det ut för Skånetöserna framöver?