Leksi skrev 2011-06-14 21:45:38 följande:
Ninnis, men åh nu är det verkligen nära!!
Det kan ju starta när som helst nu!!
Wohooo!! Hur känns det? Har ni allt förberett därhemma? Vagnen står bäddad, blöjorna ligger i en fin hög och bb-väskan är packad? Är du inte nervös de dagar maken är i Göteborg? Har ni bestämt vilket sjukhus det blir? Och hur har det gått med namndiskussionerna? Har ni lyckats enas om några tänkbara alternativ till Mini? Oj, sorry för många frågor...
Hej Leksi! Då får jag väl svara på dina frågor
Det känns inte som att han är på väg ut än på länge, jag mår alldeles för bra.
Men jag har förstått att det inte alltid känns innan... Jag tror vi har förberett det mesta hemma och väskan är så gott som packad. Skötbordet väntar vi fortfarande på efter två felleveranser.
Maken tycker det känns lite jobbigt att åka till Gbg/Sthlm den här veckan, men skulle det hända något så är han hemma på några timmar. Det är ju inte så vanligt med racerförlossningar första gången så det borde inte vara någon fara. Jag får helt enkelt ringa vid första lilla känning. Nästa vecka ska han till Gbg en dag, efter det håller han sig på hemmaplan. Och som sagt, det känns abslout inte som at jag ska föda än på ett tag.
Vi har bestämt oss för att föda i Ystad. Om det finns plats
Vi har faktiskt bestämt oss för ett namn. *kors i taket* Om han nu ser ut att heta det, det vet man ju aldrig. Annars får vi börja om på noll...
Jag vill inte skriva det här, men jag lovar att inboxa eller sktriva på FB när det blir aktuellt.