I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Nu ska jag ge mig i kast med projekt-klistra-in-recept-o-sortera-i-receptpärmen....spännande va?!
Massa kramar o till er alla!
Hvidis: Hur har det gått med den danska skatten eller var det momsen? Allt bra med lilla E?
Fru Bygg: Hur är det med er? Hur går inskolningen?
Nu ska jag klistra recept...snark...
Idag har vi varit o storhandlat o käkat middag hos svärisarna....intensiv dag. Men skönt att skafferi o frys o kyl numera är välfyllda o lätt klarar sig utan komplettering i minst en vecka!
I morgon ska vi åka t Österlen....pappa har flyttat in på äldreboende o det i sig är jättebra.....dock så fick inte jag o min syster reda på detta förren dagen han flyttade......känns sådär....o som vanligt är det med en stor klump i magen jag åker dit....hoppas pappa är på bra humör....nåja....lilloppan ska åka med o hälsa på morfar o syrran ska osså åka med...ev kommer maken osså med.......jobbigt att se sin förälder sjuk o skröplig...men samtidigt har jag vetat att denna dagen skulle kkomma ganska snart...
Tycker dock det är pestigt o tradigt med brorsorna som inte informera eller hör av sig....men visst ....dra ni hela strået.....får vi inget veta så kan vi inte hjälpa..... (store brorsan har sagt upp bekantskapen med mig o syrran...men pratar/umgås med vår lillebror.....lillebror vill absolut inte stöta sig med sin storebror....har alltid sett upp till honom......trots att han är ett stort svin som blåst våra föräldrar på pengar o har svartmålat mamma o snackat skit om henne på stan...mest storbrorsans fru....men samtidigt rätt skönt att slippa behöva träffa storebror o hans räpa till fru o ligister till barn som jag har haft stor del i uppfostran av....dock inte tillräcklig )
Nä nu ska jag gå o ta en whiskey o mysa lite med maken i ett par minuter...snart dags för kudden!
KRAM
*klart slut varulvstjut*
*aaaaaaoooooooooohhhhh*