passionsblomman skrev 2013-10-07 10:38:21 följande:
Lätt hänt. Ändå: det finns inte just mycket till kulisser att vara i här. Vi är så få att är fullt synligt så fort man sitter där bakom draperiet istället för att vara ute bland resten. Jag säger det igen-det märks så väl när någon fattas!
Det här med att tillföra-det gör man ju! Men det är lätt att börja klura för mycket. Alltså, mycket tänka-lite skriva. Jag kommer på mig med att gå ute i skogen eller sitta i bilen och verkligen fundera, formulera och tänka en hel massa i olika frågor och ämnen som kommer upp-men vem vet det ifall jag inte går hem och skriver något? HUR ska tex Hvidis kunna veta att jag tänkt hur mycket som helst på det här med att få ihop sina värderingar om hållbarhet och de inre protesterna mot slit och släng, med säljande presentationer, framgångsrikt företagande och så vidare? Det har jag ju inte alls nämnt här som kommentar till det hon skrev för ett tag sedan. Men tänkt har jag. Massor.
Tusentals av inläggen jag plitat ner under åren är dessutom både ointressanta och rätt meningslösa, men måste man vara så intressant jämt då?
nä men absolut! jag känner mer att det bara tar liksom stopp när jag sitter vid tangenterna.....det kommer liksom inte ut något..... o det där med att det ska vara intressant eller roligt... ja jag har oftast inte några djupare tankar med det jag skriver.....
Blompojken är duktig som kämpar på trots sin onda arm!