Jag har haft en usel morgon. Sovit dåligt, upp kl. 7 för att vinka av syster, svägerska och brorsdotter. Glömde att jag skulle ta urinprov med morgonurin. La mig en timme när de åkt, vaknade ännu tröttare. Fick tandkräm i ögat (slant med tandborsten), fick bråttom när jag kom på att hunden behövde rastas och kom precis i tid till BM. Kanske inte så konstigt att blodtrycket var högt... Hon kollade det igen efter att jag suttit en stund, men det ville inte sjunka.
BM tyckte magen hade sjunkit lite och pratade lite skämtsamt om att det kanske blir en midsommarbebis, men det känns avlägset. Nu ska jag lägga mig och sova lite till, har huvudvärk och är jättetrött. Så glad att jag är ledig och har resten av dagen obokad!
Lite kul förresten, jag hämtade bärsjalen idag hos säljaren som visade sig bo typ 3 km från oss. Hon var jättetrevlig och hade två pojkar på 1,5 år och 4 månader. Vi pratade en bra stund och bestämde oss för att ses och promenera när Mini har kommit ut. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig när jag lade bud på sjalen.
Nä, nu ska jag gosa in mig med vovven och sova. God natt!