I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Blommis: jag håller precis med Ninnis. Och klart du kan tro att du kan akrivapå heltid. Det är det minsta! I mina öron låter det aom en dålig ursäkt snarare än något som klingar äkta med den blommis jag lärt känna genom just skrift. Så det så. Är det någon som kan tro det så är det väl du?
I övrigt så känns nya arbetsplatsen (som var min gamla) som att komma från helvetet till himlen. Shit pomfritt vilken skillnad. Ok, jag får sluta som ett djur- men med stolthet och engagemang under kompetent ledning och fungerande struktur. Med glada kolleger!
Nä, häxan (hon är inte ens värd att bli kallad häxa!) slavdriverskan borde skämmas och dra något ruttet över sig. Och mina chefer som kan kåta henne sitta kvar. Fy skam! (synd att den ene är min bror- han har åkt saftigt på minuskontot i respekt det senaste året. )
Gräsänka-men har åkt till Tyskland på bröllop, vi valde att stanna hemma, fast i morgon drar vi till Blekinge och ska överraska min mamma på födelsedagen. Hennes kille (på 78...) har smitt planerna så det ska bli så roligt så! Nåja! Måste gå och packa. Nu sover båda vildingarna mina hjärtegryn!