Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

I vått&torrt när midvinternattens köld är hård

Det är väl genom livskriserna vi utvecklas och fattar viktiga beslut? Fast det är ju så jobbigt när det pågår.
    Men vad fint ni uttrycker er och jag hoppas så att det ska bli en tillvaro som ni vill ha den.

Heloise, hur mycket sjukvård och andra besök har Elise framöver? Innebär att bi längre bort mycket körande i vardagen? Det är ju också en parameter.

• start september

Och hej Snartis vilken stor kille! Ska till BVCmed lilla som är fyra månader snart, är ganska nyfilken. Tror det är ca 62 cm och 6,5 kg så en mindre tjej här absolut. Ammar du bara fortfarande eller har du börjat med gröt eller så?

• start september

Snartis, visst är det kul att de är med vid bordet och gillar det! Vi har en jättenyfiken Lilla vid alla måltider här så gröt ska hon få smaka redan imorgon tror jag. Ersättning är bara testad vid ett tillfälle för ett par månader sen och det gick bra då. Lilla sover också bredvid mig på natten och det är mysigt.  Sover han något på dagarna?

Piggelin, om inte Lanovia nappar så testa Tradera. Jag köpte en del sådana tröjor förra gången och det var stort intresse uppfattade jag..

• start september

Heloise, drömde också om tvillingar båda gångerna men det blev bara en åt gången.

Vad många som är uppväxta på landet! Säger förortsbarnet. Då var vinbär från trädgården och hembakt bröd det jag kände till om självhushållning. Det låter på ett plan lockande odck  men också slitigt. Jag är också för mycket livsnjutare och lite för bekväm nu. Sen är jag så inne på min sk karriär, jag mår bra av at jobba och ha ansvar på jobbet. Sen mår jag inte bra över alla kompromisser det blir när man har familj, men det går överlag rätt bra. Det livet kräver dock  att ge avkall på många hemmaprojekt samt korta pendlingstider för att funka.

• start september

Lanovia, HM på nätet då?

Hej förresten alla. Läser men ingen datortid då lilla har sovstrulat med läggningarna så kvällarna har försvunnit helt. Allt är bra, lila vänder sig, smakar gört och är vaken och pigg förutom när hon är övertrött.  väger 6,5 kg till 62,5 cm så precis på medelkurvan tydligen. Våra dagar har varit fyllda med tider att passa så då varierna dagsömnen vilkt säkert inte gjort de bättre. Men nu ska det blir kvällsläggningar i vagn så att vi får ordning igen.

Heloise,.hoppas på snabbt svar och att det känns lite bättre efter sticket idag.

BS, hoppas så mediicen hjälper och att det inte är så mycket biverkningar för just digÄpple
    ,
    Klockarbol, vad glad jag är för att du har en fin man och dina katter idag!

• start september
    start september skrev 2012-01-19 09:50:23 följande:
    Klockarbol, vad glad jag är för att du har en fin man och dina katter idag!
    Och jag skrev ju helt fel här förlåt!Rynkar på näsan Det var ju Soldemor jag menade.
  • start september

Här var det vrålförkyld lilla och hängig stora.  Trots förkylning blev det lyckad lägg ning i vagn iår, alla uppvak vagnades, flyttades till min säng vid midnatt, mat var fjärde timme och totalt 11,5 h natt. Nöjd. Det var makens förtjänst, jag sov med stora under de första kristiska 1,5 h . Nu piggare, vilket var tur för att orka denna dag. 

Svar på tråden I vått&torrt när midvinternattens köld är hård