Lanovia-det är alltid skönt att prata med kliniken men inte egentligen så mycket de kan säga. Min teori var att det är min slemhinna som är extra känslig av alla hormoner och är irriterad och därför spottar jag och detta höll sköterskan och läkaren med om. Dvs det kommer från slemhinnan i *pip* och inte livmodern där b1&b2 finns. Det stämmer överens eftersom det kommit denna månaden vid cellprov, sex och vid återförandet när de är och petar. Men det som gör mig stressad är att spottings normalt för mig betyder att tanten är på väg eller att kroppen strular och går jag på det är vårt försök redan dömt att misslyckas knappt innan det börjat så vet inte vad jag ska tro. Om det är ofarligt tycker jag det borde avta men än är det inte i sikte.
Mailade kliniken och ställde frågan om vi kan få ta ett blodprov på dag 10 som en del andra kliniker gör så att vi slipper pinas i 2 veckor till om det inte är något. Då hinner vi få svar innan maken åker till Canada med vilket hade varit skönt.
Denna gången är inte alls lik förra därför som jag reagerar och inte kan slappna av riktigt men den som lever får se!
Nu är våra luckor uppe iaf, alltid något att glädjas åt