I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Irriterande att de inte kan ge sig.
Fru Bygg vad roligt det hade varit om du kunde följa med upp. Men förstå verkligen dina funderingar kring att ha båda själv och natta på hotellet. Du får kolla upp med maken vad som gäller och hur sent det verkar bli. Du får ju vara hos oss också, men kanske är svårt att söva dem här och sedan flytta dem?
Heloise vad gott ditt recept lät.
Igår hämtade vi hem syskonvagnen. E fick provåka den redan på vägen hem. Hon satt så nöjd i den och skrattade. Skall nog bli bra det här.
Nackdelen var att denna "långpromenad" (nej det är inte speciellt långt) väckte mina fogar, så idag tar jag en lugnt dag. Vilket inte gör mig ett dugg, känns bara skönt.
Vad jobbigt allt detta med p-medel är. Får man inte äta p-piller efter 40 år? För stor risk för blodtryck etc eller varför???
Jag/vi har ingen aning om hur jag/vi skall göra denna gång. Mellan E och denna grav tog jag inget alls utan vi körde på gummi. Helt enkelt däför att vi visste att vi ville ha tätt och inte ville förstöra min kropp med hormoner. Som det är nu är det inte allssom en omöjlighet att det blir en 3e, men det beslutet skjuter vi på tills vi ser hur det är att ha 2. Men då kanske det bli lite längre emellan, men vet ändå inte om jag vågar styra min kropp med hormoner. Vet ju bara hur lång tid det tog att bli gravid med E, frågon är ju hur mkt hormonerna var med o spökade där...??
Fru Bygg låter som ni hittat en bra lgh att flytta till. Eller lgh?? det var radhus va?
Fru Sy, vad tråkigt med farmor.