I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-undecided.gif)
Ohh va ni låter duktiga o flitiga som tränar....låter som ni tränar massor! *avis*
Önskar att jag osså vore det...men skam den som ger sig....jag ska bli en träningsmänniska iallafall.
Vi äter sund mat redan tycker jag....någon onyttig mat på helgen eller så....dock så har jag vant mig vid förstora portioner o rört mig alldeles för lite...men nu jädrans anamma!
Det där söta har varit en stor akilleshäl för både maken o mig...men nu har vi bestämt oss båda två så då ska det gå. Han har alltid tränat...sprungit en mil varannan dag o styrketränat varannan...så han har ju redan ett försprång med grundkondisen o rutinen.....
Svärisarna har erbjudit sig att hämta loppan en dag i veckan varje vecka....jättegulligt så att vi ska få tid till träning osv...så det ska jag verkligen försöka TA mig tiden....
Dagis idag har osså gått strålande....var där 2 h nu o så lämnade jag henne själv en av timmarna....det gick jättebra.
I morgon kommer mormor o följer med på dagis....o sen ska jag jobba några timmar o mamma passa loppan här hemma....Chefen har bokat in en hel timme för att prata med mig...spännande....hoppas på något positivt.
Massa kramar o pussar till er alla!
Helosie...jag sätter mig ner o håller käft .....men faktiskt...jag gör det....eller rättare sagt...jag behöver INSE o FÖRSTÅ hur himla bra vi har det....för det har vi det verkligen.
Sen tycker jag verkligen att Elise har varit ytterst noggrann o valt de allra bästa föräldrarna i hela världen. Finns inte bättre så det så! Förstår osså att detta är futtigt o inte hjälper på långa vägar....men vill att ni ska veta att jag verkligen tycker det.
Vill tacka för att vi får vara med på er krokiga o backiga väg....hoppas att våra hjälpande händer o tankar kan stötta o vara till tröst o hjälp på den långa vägen. Tillsammans är vi starka! *kramar hårt o ber alla änglar hålla ett extra hjälpande o vakande öga på Elise o er*
Jodåsåattsåedet....slirar lite....skojar bara...har delat en pava vin med maken till den varmrökta laxen....så gott!
Har pratat m maken....att han hade dålig planering har han fattat....men om han kommer att göra samma misstag med planeringen det återstår att se......men allt gött i casa Ingis för tillfället!
Ska förresten bli faster dubbelt upp i år! Dels brorsan o sen ska makens bror osså ha smått! Riktigt roligt!
O rykande färskt....makens bror är beräknade till i sept...så vi håller tummarna för att allt går bra.