I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Daa, vad jobbigt att det inte höll i sig med sömnen. Jag tycker absolut du ska ge tabletterna en chans, så kan du ju inte ha det. 'kramar om'
Daa, vad jobbigt att det inte höll i sig med sömnen. Jag tycker absolut du ska ge tabletterna en chans, så kan du ju inte ha det. 'kramar om'
Fru E, underbara lilla Buster! Det är härligt hur mycket personlighet de har. Jag hoppas vi kan ses nästa vecka så busfröna kan leka lite
Tack för tipset om massage! Jag har läst om det men inte testat än, jag ska definitivt göra det. Sempers magdroppar började vi med igår, vi får se om det hjälper.
Om jag får till en dusch när jag är ensam hemma så är oftast både Mini och vovven med i badrummet:
Vi har gått vår 8-kilometersrunda allihop, så skönt! Nu ska jag ta en dusch (helt ensam!) innan vi ska hem till gudsonens familj.
Grattis på bröllopsdagen, Fru Sy!
Minis magnip har blivit värre de senasete dagarna. Igår grät han i flera timmar, stackaren Jag ska testa mjölkfritt i en vecka från och med idag och se om det hjälper. Jag har laddat kylen med mjölkfria produkter så det känns inte som någon speciellt jobbig omställning.
*häller lite havremjölk i kaffet*