I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
LUnchdejt it is Tjoho! Och Tacos ikväll. Riktig påskamat Kanske en virrepinne från de Iittala-glasen jag köpte för 10 kr/st igår:
LUnchdejt it is Tjoho! Och Tacos ikväll. Riktig påskamat Kanske en virrepinne från de Iittala-glasen jag köpte för 10 kr/st igår:
Kikar in och önsar Glad påsk!
Långfredag blev det slalom hela dagen i sol.
Igår o idag är det mest hemmasysslor inne. Tyvärr. Strålande sol ute men jag kan inte vänta längre med att ta tag i dammsugning och annat... Finns ingen annan tid då jag har bättre med tid eller ork heller, har insett att den infinner sig aldrig.
Ungarna har iaf fått vara ute. Igår på skoter hela dagen. Idag har de lekt ute två timmar.
Igår kväll var vi på fest iaf och det var ett trevligt avbrott.
Heloise ♥ dina funderingar verkar helt normala om du frågar mig.
Lanovia, hoppas ni finner en lösning på sömnproblemen.
Kram alla!
Ingis Beklagar sorgen! Jättekram &9829 Men skönt för pappa att få vila...
Blott en dag, Härlig är jorden, Bred dina vida vingar är fantastiskt fina psalmer.
Själv har jag sjungit den här på begravning, det var väldigt uppskattat:
Duktiga Blompojken... ♥
Snörpet.... voj, voj, vill inte ens tänka på när de ska flytta hemifrån....
Igår fick jag i sakta mak dammsuget huset och skurat. Avslutade sedan med ett migränanfall och det har hållit på hela natten. Vaknade 3 imorse och det höll fortfarande på
Nu har jag iaf pallrat mig upp, det är lite lindrigare, proppat i mig Treo och åkt till jobbet. Få se hur länge jag orkar.
FA-AN!!! Nu är jag i det där läget igen... Gaaaaah! Pappan har sms:at till T att han kommer 17/4 och att 19/4 (torsdag) åker de till fjällen med honom.
Frågan är då... Åker de på morgonen eller kvällen? Ska barnen ta ledigt från skolan torsdag OCH fredag eller bara fredag?? Fan i helvetes JÄVLAR att IDIOTJÄVELN inte kan helst sms:a mig och meddela.
OCH jag funderar skarpt på att följa min tänkta linje "det som inte sägs till mig personligen det existerar inte". Men fan jag vill ju inte att ungarna ska komma ikläm... Och jag vill inte att de ska vara "budbärare" heller.
Åh FY FAN vad jag är less på idiotens barnsligheter
Hjälp mig någon..... Jag orkar inte tänka mer.... Hjärnan exploderar snart.
Solde, megakram till dig!!!!
Själv har jag brakat ihop med två kollegor som försökt svartmåla mig inför VD och CFO idag.... Migränen är ett faktum....
Väntar skriftlig ursäkt från vederbörande och dementi av det som de insinuerat med kopia till VD o CFO.
Vore lägligt om ärkeaset till ex ringde nu, för då skulle han få höra ett och annat.
INgis, så himla fint minne av din pappas sista stund i livet, jag blir alldeles rörd...
Och skönt att ni fick till en gemensam annons! Kram vännen. Du är stark. Och god. Pappa kan vara stolt över dig.
Fru Sy, vilket skit med din mage, men nu hoppas vi att du får slippa besvären!
Här är jag nu inne på tredje dagen med skallebank. Måste ju vara bihålorna, även om den är ensidig.
Skriftlig ursäkt har jag fått från mina ojusta kollegor.
Aset har inte svarat. På T:s sms svarar han blixtsnabbt men inte en reaktion på mina. Ja, ja. Han får själv kontakta skolan och begära ledigt då när han kommer hit och ska iväg med dem.
Han får själv ta det med barnen. T är ju mycket väl medveten om att hon måste begära ledigt av rektorn. Tyvärr så blir det ju så att nu tvingas hon ta detta med sin pappa Men jag har förklarat att jag har försökt kommunicera med pappa men att han inte svarar.