I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Flamman, fy fan rent ut sagt. Du ska vara glad att du slipper leva med honom i framtiden. Du förtjänar så otroligt mycket bättre. *kramar hårt*
Flamman, fy fan rent ut sagt. Du ska vara glad att du slipper leva med honom i framtiden. Du förtjänar så otroligt mycket bättre. *kramar hårt*
*vinkar till Leksi*
Lanovia, vad mysigt det låter med middag vid havet! *avis*
Mugglan, hoppas ni får en lyckad fest imorgon.
Imorgon ska vi på bröllop. Jag hoppas Mini visar sig från sin allra bästa sida och sover sig igenom vigseln och middagen, med en smidig liten matpaus emellan Bröllopet är i Skanör så jag kommer att köra dit och hem. Skulle Mini vara helt oregerlig så får vi väl helt enkelt åka hem tidigare. Det ska bli trevligt att klä upp sig lite och göra sig fin, det är inte varje dag nuförtiden...
Konstigt egentligen att det skiljer så mycket mellan olika kommuner när det gäller barnomsorg. Här är det också 15 timmar i veckan som gäller.
Men herregud, Flamman! Det kunde ju ha gått hur illa som helst
I övrigt skriver jag under på allt Blommis skriver. Försök se det som att det nu är stackars slamkryparen som får leva med hans humörsvängningar, svek och sjukdomsbild framöver. Det slipper du. *kramar hårt*
Daa, gumman Återigen har Blommis otroligt kloka ord att komma med. Du är en fantastisk mamma och fru, och precis som Villemoa skriver så fungerar man inte utan sömn. *kramar om*
Mini uppförde sig exemplariskt på gårdagens bröllop. Han åt ett par gånger och var vaken en stund, i övrigt sov han sig igenom vigseln och stort sett hela middagen. Han fortsatte till och med sova en stund när han kom hem så att mamma och pappa kunde ha lite vuxenmys
Idag har jag varit och lunchar med två väninnor. Mini var med och sov mest. Duktig liten kille
Nu är han däremot både ledsen och arg. Jättetrött men vill inte alls komma till ro. Det är bäst jag avlöser maken en stund...