I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
en stor påse kärlek och tålamod till dig fina Ninnis. Du klarar det jättebra!
Ikväll har jag bölat ikapp med Mini, som gallskrek vid kvällsamningen. Till slut började jag också gråta, det kändes bara så ledsamt att sitta där ensam i mörkret, trött och utmattad med en otröstlig liten son, på vår bröllopsdag dessutom. Till slut lugnade Mini sig och åt glupskt. Nu sover han och jag ska också gå och lägga mig. Jag tror det kommer att åska, så det finns en risk att en rädd liten vovve kommer att störa sömnen.
Jag hoppas alla fina trådtjejer, trådbarn och trådhundar får en lugn och skön natt.
Villemoa, vad DUKTIG du är som har kommit igång så bra med träningen. Heja dig!
Mitt Friskis har mamma-core där man har med sig bebisen, det tänker jag gå på när jag har varit på efterkontroll.
Nej, nu ska jag lägga mig. Jag fastnade framför Cesar Milan på tv så nu är det hög tid att krypa till kojs.
Kram och godnatt alla fina trådisar, vad skulle jag göra utan er?
Snorfröken, när var det Leffelina föddes? Vi hade ju samma BF, men jag minns inte exakt när du gjorde snittet. Mini kom 4 juli, dagen efter BF
Hvidis, det skulle vara
Hej Start September! Det börjar väl närma sig för dig? Spännande!
Syrinx, usch vad hemskt med tåget! Stackars lokförare (heter det fortfareande så?)
Fru Bygg, hoppas det går bra idag. Kram!
Natten har varit ok, Mini har sovit 3+3 timmar vilket känns som en lyx. Vissa amningar har gått bra, vissa går inte alls.
I eftermiddag ska vi till bvc, jag ska lufta lite med sköterskan tror jag.