I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Helgen avlutades på bästa sätt... Megamys med en mycket speciell person som kommit mig mycket nära... och ger mig så mycket kärlek att hjärtat svämmar över ♥ ♥ ♥ Gud är god...
Är det musikern?
Helgen avlutades på bästa sätt... Megamys med en mycket speciell person som kommit mig mycket nära... och ger mig så mycket kärlek att hjärtat svämmar över ♥ ♥ ♥ Gud är god...
Jag skriver lite ksapphändigt eftersom Mini hänger på min axel och dessutom har jag fått ruskigt ont i ena handleden/underarmen. Jag tror jag belastar fel när jag bär Mini.
Vi hade en mysig helg med familjen och kom hem igår kväll. Idag ska jag bara mysa hemma med Mini och vovven och ikväll är det agility igen.
Ingis, då kan ju du och jag dela bil. Hur går det för Fru E och Hvidis? Och Heloise och Flamman? Åh vad roligt det hade varit om ni också kom!
Hoppas ni får skön vila idag, Leksi och Lanivia.
Fru Bygg, hur är det med dig?
Jag lade ner Mini i korgen för en stund sedan (klarvaken men trött) och tänkte se om han kunde somna på egen hand. Jag stålsatte mig och har hört honom gurgla, "prata" och vara på gränsen till att börja gråta en bra stund nu, men nyss blev det tyst. Jag gick ut för att titta, och han har somnat! *high-fivear mig själv*
Är det någon som har erfarenhet av Tummy Tub? Vi har fått låna en av min bror, men maken är skeptisk. Jag brukar numera bada tillsammans med Mini i badkaret, men Tummy Tuben kanske är bra när man är ensam vuxen och ska bada (som maken kommer att vara ikväll). Vi har en vanlig balja också, men den är nästan för liten nu.
Nähä, jag kanske skulle passa på att vila lite när Mini sover. Fast jag har fått så många mammatidningar av svägerskan som jag vill läsa...
Jag tror jag tar med mig vovven in i soffan och lägger mig och läser lite, och kanske somnar jag en stund.