I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Blev så avundsjuk på Ninnis och Villemoa gällande de randiga mysbyxorna från POP, så skickade syrran att kolla om det fanns några i Gbg. Och det gjorde de! Sista paret ut på rean...
Blev så avundsjuk på Ninnis och Villemoa gällande de randiga mysbyxorna från POP, så skickade syrran att kolla om det fanns några i Gbg. Och det gjorde de! Sista paret ut på rean...
Vad märkligt med storlekarna, det hade jag ingen aning om.
Så snart min huvudvärk (förhoppningsvis) går över ska vi ut i skogen och promenera och grilla korv
Igår började mannen renovera vår groventre. Han har nu rivit en vägg och börjat regla upp, ska snart påbörja isoleringen. Ska bli jätteskönt att få en lite större hall, då det är den ingången som vi använder till vardags. Så nu kommer det även finnas plats att köra in barnvagnen där. Skall troligen bli en grå gummimatta med "ploppar" på golvet och ljusa väggar.
Jättesnygg jacka flamman!
Hvidis: Du vann strömmingstyg på fb, och den andra som vann var min granne. Borde inte jag oxå fått pris då som tipsade er båda Grattis förresten!!
Jag finns här i bakgrunden och tänker på er alla, orkar bara inte skriva riktigt. Är jobbigt att ligga och skriva, tar sån tid och gör ont i armen.
Imorgon skall vi på koll igen, känns skönt. Tycker det trycker på lite mer neråt emellanåt så ska bli bra att kolla upp det. På eftermiddagen sen kommer mamma, hon stannar även på torsdag. Så nu kommer jag ha sällskap och hjälp här hemma till på söndag Mamma har tjatat om att få hjälpa till här, nu känner jag mig redo för det... nu ska jag hoppa (gå sakta) in i duschen och sätta mig på en pall och duscha, var en vecka sen sist så det är välbehövt.
Kramar alla
*Vinkar till leksi*