I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Syrinx, vad mysigt med kommande bebben
Tråkigt att du har blivit sämre igen, du får helt enkelt vila lite till. Krya på dig!
Syrinx, vad mysigt med kommande bebben
Tråkigt att du har blivit sämre igen, du får helt enkelt vila lite till. Krya på dig!
Blommis, jag håller tummarna stenhårt för att ni får villavagnen såld och att bilen är lättfixad. Jag hoppas innerligt att ni kommer iväg till helgen.
Oj, hade missat att läsa ikapp en hel sida - återkommer!
Blommis, lika klok som alltid!
Stor kram, Fru Bygg! Hoppas lillsessan pallrar sig ut snart. Kram igen!
Ingis, härligt att du hade det bra i London och att du valde fotriktiga skor. Det hade jag också gjort
Lanovia, jag kan nog ärligt erkänna att jag mycket väl kan haspla ur mig frågan om kön i magen. Inte för att det spelar någon roll, utan för att jag är nyfiken på vad det är för krabat. Och inte innan jag har frågat hur personen mår, hoppas jag i alla fall... Däremot tycker jag alla kommentarer om pojk- och flickmage var ganska löjliga. Framför allt eftersom alla sa olika
Ingis och company, vi kanske skulle kolla upp tåg+buss ändå?
Jag har i samråd med instruktören (och maken) kommit fram till att skippa agilitykursen just nu. Det är inte värt att förstöra båda knäna, de ska trots allt gärna hålla ett tag till. Eftersom vi gärna vandrar/promenerar mycket tillsammans så lägger jag hellre mina steg på det.
Jag vill dock gärna göra något tillsammans med hunden, och det visar sig att de har en rallylydnadskurs på ett hundcenter bara ett par kilometer härifrån. Dessutom har de en kurs på måndagkvällar som jag får hoppa in i, vilket är super eftersom maken har öronmärkt måndagkvällarna framöver till min agility. Så ikväll ska jag och vovven testa rallylydnad för första gången, jag hoppas och tror att det är mer skonsamt för knäna.
Smiter in för att säga att för min del kan vi gärna åka till Blommis fredag till lördag, det är kanske Ingis jobb det hänger på?
Rallylydnaden var för övrigt skitkul och vovven var jätteduktig. Det sliter dessutom inte alls på knäna på samma sätt som agility så det verkar funka bra
Nu ska jag ta en dusch, kram til alla!
Heloise förresten, om du hörde "mamma" så var det "mamma"