Hvidbrud skrev 2011-09-25 00:04:16 följande:
Grattis till inlägg 10.000!!!! Det blir nästan 1000 inlägg per månad det!
Så bra att det gick så bra!
Själv har jag slutat läsa mama och föräldrartidningar... Nu slår jag upp om jag tycker att någon käns som om det gnisslar. Blev helt srrssad av alla borden och måsten och skullen, se det passade mig inte alls, tänker- om jag ska lyssna på alla andras råd, när ska jag då hinna lyssna till min egen instinkt? Godmatt fina trådisar!
Oj 10.000, det såg jag inte ens!
Du är klok, Hvidis. Bra inställning. Jag kan tyvärr inte hålla mig ifrån tidningarna
Egentligen blir jag inte så stressad för att "alla andra" verkar ha rutiner, det är mer att jag är otålig att själv skaffa fasta rutiner. För en välorganiserad planerings- och rutinmänniska som jag hade det varit så skönt att få lite struktur på dagarna. Samtidigt inser jag att Mini faktiskt bara är 12 veckor gammal, och jag får helt enkelt ge mig till tåls
Däremot funderade jag över att 5-veckorsbebisen hade sång. och lekstund klockan 14 varje dag. I den åldern var jag glad om Mini var vaken i 5 minuter utan att gråta antingen pga hunger eller trötthet... Jag bestämde mig för att avfärda det som trams