I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Så där ja nu sitter vi i soffan jag o E, myser framnför Postman Pat på norska (postis per på svenska)
Så där ja nu sitter vi i soffan jag o E, myser framnför Postman Pat på norska (postis per på svenska)
Måste instämma i hur mycket ni betyder för mig! Synd att vi inte bor närmare varandra. Tycker också der är synd stt vi inte skriver lika mycket här. Men det är ju det där med tid o att skriva på mobil. Men haade det inte varit för mobil hade kag inte hunnit med här alls.
Villemos o Daa hur är det med er?
Ingis ja det är Bruttans man som är synsk. Bruttan är det tråkigt att vi tappat här.
Flamman när vi satt o fika i lördags gick det förbi en tjej i en juniorvariant av den jackan du hade hittat på rea, den färgglada. Den var superfin! Också var det lite roligt att hon kom där, för det blev liksom en liten hälsning från dig mitt i allt.
Blomman en sådan där vår tradition. Ja kanske det... men jag är en sådan där människa som har så svårt för att ta mig iväg själv. Får ångest av att lämna barnen o tycker att det kan vara jobbigt att köra med dem själv flera timmar. Men kanske om jag o Anton kan lyckas komma...
Men om inte annat så har vi ju bestämt att vi skall till Kalmar o hälsa på några vänner i sommar, då hoppas jag du är hemma o vill ses när vi passerar.
Hvidbrud gör hon det? Glöm inte bort att du ammar!! Jag smäckte ju i mig en hel korv med ärtsoppa när A bara var dryga månaden... hmmm... ajaj sa hans mage! Klant sa jag till mig själv!
Klockarbol sådana där dumma skyltar ser vi inte i det här gänget. De kanske väger tungt runt någons hals men är väldigt osynliga.
Att någon dömmer dig särskilt hårt för att du röker... nja knappast det är ju ändå rätt många som gör eller har gjort i detta land, men skulle jag träffa dig behöver du inte röka i min närhet så slipper jag sitta o hosta o nysa så väldans.
Är så glad nu. Har flera gånger sprungit på en mamma med två barn här i området, vi har setts någon gång på lekplatsen eller stannat o pratat när vi varit ute o gått. Förra veckan öppnade hon för att vi skulle ses o ta en fika eller gå ut o gå, hon bor två gator ner från oss, typ 100m bort. Idag gick jag förbi henne på hundpromenaden o fick med henne o lilla tjejen ut på promenad också följde hon med hem på fika. Så himlans mysigt och kul att hitta någon att umgås med här i området. Slippa traska eller åka iväg varje gång man skall träffa någon.