Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

I vått&torrt när midvinternattens köld är hård

Tack Hvidis, släpper mitt kolhydrattänk. Semla slank just ner.

BS, hoppas också på snuttandet. Ger det till ikväll innan det blir ersäätning. Inatt sov vi inte mcket, hon snuttadet hela natten men ändå kändes det tomt på förmiddagen.

• start september

Tack för all support. Pratade med BVC också och fick lite tips. Men hungrig ska hon inte behöva vara, så jag erbjuder 100 ml efter de mål när hon verkar missnöjd och jag känner att det är tomt.

• start september

Muggles, förstår precis känslan av vemodighet. Men tänk, du får längta efter barnen! Inte det sämsta. Och kanske lunch i lugn och ro. Och träna hjärnan.

• start september

Hmm, kanske är det så att det är en ökningsperiod parallellt. Nu fick hon efter att amma länge och frustrerat drog i sig 100 ml. Hon är inte stor i överkant så det känns dumt att chansa. Jag kämpar på med socker, vatten och nattsnutteri och hoppas det lönar sig

• start september

Alltså, vilken känslomässig berg och dalbana.  Lilla har fått 100 ml ersättning men inte blev hon nöjdare för det. Mer proppmätt men ändå frustrerad. Försöker amma så mycket det går och hoppar över ersättningen imorgon tror jag. Är det en tillväxtperiod så vill jag ju försöka hänga med och inte kladda för mycket. Lilla är inte den hungrigaste sorten heller, och får lätt ont i magen så det är inte lätt att veta vad som är vad när hon skriker under amningen,  Däremellan skrattar hon så hjärtat smälter.

Tack för att jag får prata av mig {#emotions_dlg.flower}

• start september

Men stackars lille A och Lanovia. Stanna där och försök få  lite avlösning även där så att du får sova, annars orkar du inte.

Natten funkade. jag är ensam och sover sällan riktigt bra då ändå. Lilla snuttade mycket och ahde ont i magen men var nog inte hungrig i alla fall. Nu verkar de tjurigt dock, men håller ut ett tag till innan hon får något mer. Det känns som att det finns lite mjölk i alla fall, mindre än tidigare, men kanske kanske.

Heliose, Donkeyn är importerat från UK. Köpt från John Lewis som levererade till kompis som sedan skickade hit. Det var i maj/uni så det är är ju inte säkert att det är det vettigaste alternativet idag. Det finns en FL-tråd där folk har koll, kansk har du redan hittat dit?  Vi reklamerade chassit och Johan Lewis ordnade ett nytt som skickade gratis till oss, ingen diskussion om frakrkostnaden,

• start september

Lanovia är grön - hur är läget? Det är tyggt som PB skriver med vår sjukvård, men ändå väldans skrämmande mitt i.

• start september

Lanovia, BS är det som har Astrid, och usch vilken start ja.

Jag är den med amningstrubblet

Du har viktigare saker än att hålla rätt på oss, kram på idg och hoppas det känns ännu bättre nu.

• start september
    muggles skrev 2012-02-01 14:00:20 följande:
    Det kan ta 1-2 dygn innan det är "fullt sprut" igen. Tålamod! (säger hon som inte har något )
    Tålamod ja. Suck.  Ingen ersättning än idag och jag tror det börjar bli lite mer. Fast hon känns lite hungrig och lite magrare. Usch, bara inbillning säkert, men ändå,
Svar på tråden I vått&torrt när midvinternattens köld är hård