I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Vink vink!
Vink vink!
Härligt september!
Vink vink!
Vink vink!!
Vink, vink! Passar på att önska God jul till er även om det är ett par dagar kvar!
Gott nytt år!
Grattis i efterskott blomman!!
Lycka till, start september, med att ta det lugnt nu innan och när mini väl tittar ut!
Och även till dig Hvidis!!
Och Daa, vad jobbigt med svärmor, hur är det nu?
Jag finns ju på fb, och det vore ju klart lite lättare att hänga med er där, ska fundera på om jag kanske vill bli inbjuden där ifall jag får, även om jag mest känner mig som smygis här....
Daa: jag beklagar sorgen!
Ingis är inboxad..
Pb: en 2åring och en 5.5 åring är också lite..... Utmanande ibland! Pust! Gissar att det inte är enklare när de är typ 12 resp 15... Hur många gånger har du haft matte nu? Hur känns det? Spännande fågelprojekt!!
September: Hur går det? Hur mår du? Inte länge kvar nu väl? Lycka till iaf!!
September: usch vilken situation! Måste vara jättekrävande för psyket! Lycka till med förlossningen iaf!
Blomman: det går bra på jobbet tycker jag, men sen jullovet har jag bara jobbat en enda hel vecka pga sjuka barn och sjuk själv! :-/ magsjuka, ögoninflammationer och "vanliga" förkylningar. Just nu har jag feber och ont i halsen!
bra att det går bra med matten! Och att du lär dig något av det!
Solde: det låter verkligen inte som en rolig arbetssituation! Håller tummarna för de t nya jobbet som du har sökt!
Solde: spännande med bataljonspastor!!
September: bra att bebis har det bra, men skönt att få vräkningsdag ändå, kan jag tänka mig! Hoppas det sätter igång i natt!!
Blomman: men om du nu fått en diagnos så finns det hjälp att få? Vad kul med ny telefon!! Hur är allt annars?
Startseptember: Grattis till stora lilla tjejen!! Vilken triss!! Daa: skönt att det finns en anledning till humöret kanske, och att du nu kanske kan få hjälp att må bättre! Solde: lycka till på intervju!! När är den?
Solde: har du fått jobb?!??!? Härligt! STORT grattis! Tell med more!
Vilken upplevelse med förlossningen(blir lite avundsjuk nästan