I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Haha visste inte stt Ingis bsr filmstjärna.
Haha visste inte stt Ingis bsr filmstjärna.
Ligger här o längtar efter maken. inom dryga timen borde han vara hemma. Jag är inte gjord för o vara gräsänka även om det gått väldigt bra. barnen håller mig syselsatta och jag har passat på att ha lite mystid med bsrndomskompisar. I söndags slumpade det sig så att både jag o min äldsta bän var hemma hos våra föräldrar. då var vi ute på en narnvagspromenad på de vägar där vi sjlva växt upp. Det var häftig känsla.
Muggles nej jag har en Samsung.
Lgger här o mår så gräsligt illa. Hade feber förut men det verkar gett med sig. På lördag har vi dop så jag måste verkligen bli frisk.
Hej magsjuka hej!
Hvidis, tack. Har sett fram mot dopet, nu känns det inte lika bra. Vi har 50 gästrr o känns svårt att bara ställa in så det blir till o tuta o köra. Jag är relativt pigg får bara låta bli att vara närgången med gästerna.
Den här vintern är helt otrolig.
Den här vintern är helt otrolig.
Ska se om jag lyckas skriva lite. börjar käbna attt jag lika gärba kan hålla tyst för allt jah jar att komma med är sjukdommar
Dopet böev bra. Jag lyckades komma på bemen o var rätt pigg i lördags. Mamma o maken gjorde supergoda smörgåstårtor o alla var nöjda.