I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Min kontroll gick bra, ser ut som det har gjort senaste veckorna. Så även om det trcker och spänner och har sig verkar det ju inte påverka så mkt sålänge jag tar det riktigt lugnt!
Idag, efter att jag fått påminna flera ggr, har rektorn skrivit på och ihop ang havandeskapspenning. Jag får en kopia med posten imon. Hoppas han skrivit bra så jag kan anknyta till det i det jag skriver. Inte alls säkert det går igenom men vi ska iaf försöka. Annars får vi se hur vi gör efter v.35 när jag inte kan vara sjukskriven längre, kommer vi så långt med Orvar i magen är vi ju glada över det. Vi får väl leva enbart på mannens lön ngt månad isf, det är ju inte kul att ta ut föräldradagar lång tid innan.
Lanovia: Bra skrivet, vi vill ju ta del av allas våra liv här, både när det går upp och ner på olika nivå!!
Känner själv ibland att jag inte har så mkt att tillföra alla kloka ord som skrivs här inne, så då blir det precis som villemoa skrev att inte jag kommenterar så mkt.
Grattis Panzer till tillsvidareanställningen!!
Aleta: Vad jobbigt med läckan i duschen, tur ni har kakel kvar men pissigt att behöva använda det efter bara 3 år.
Om ni skulle undra vad jag gör vaken såhär dags, är det så att jag är vrålhungrig. Ligger och väntar på att mannen skall duscha färdigt så han kan fixa en smörgåd till mig. Vaknade redan vid fyra men hade inte hjärta att väcka mannen när han bara hade en liten stund kvar innan han skulle upp.
Så nu är det dags för en första frukost, sen blir det nga timmars sömn till innnan mamma får fixa en andra frukost till mig!