I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
En stor kram till alla som behöver, men framförallt till Blomman!! Jag tänker mycket på er.
En stor kram till alla som behöver, men framförallt till Blomman!! Jag tänker mycket på er.
Hemliga är de inte men vill nog inte skriva ut dem här... men kan inboxa om någon är nyfiken.
Nyss hemkommen och helt slut (som vanligt) Idag har illamåendet varit hemskt... fick sitta kvar i bilen 30 min utanför jobbet innan jag fixade att gå in. Lektionen genomled jag och likaså lunchen. Får nog ringa bm i veckan och säga att jag inte fixar gå upp på heltid nästa vecka... funderar mer på hur dåligt man ska må och ändå jobba, kanske så att jag borde vara hemma igen???... men vill ju inte det
Jobbiga drömmar du har Fru E, tur att de bara är knäppa drömmar och inte verklighet *Håller tummarna att det ser bra ut vid vul idag*
Villemoa: Vilken fin bild på dig och lilltjejen!! Tack för att du skickade den igen.
Nu skall jag inta soffan.
Ja hur är det med Fru E? Åhh vad jag hoppas de fick se ett litet ♥ slå!!
Mysigt med ny adventsstjärna! Här ska oxå pyntas nästa helg, tycker det är så mysigt!
Ja visst gör det! Blir det en flicka i framtiden blir det troligen namnet på M, tycker det är så fint!!
Sen känns det skönt att jag inte alls är inne på killnamnet som jag alltid tänkt innan, ni vet det som min kusin döpte sin son till. Trodde nog att jag skulle vilja ha det namnet men känns inte alls så längre.
Nej Fru E!! Vet inte vad jag skall skriva. Ta hand om varandra.
Blir så ledsen när jag läser om hur ni mår Fru E och Blomman, känns så orättvist att ni ska behöva gå igenom det! Ni andra tjejer har skrivit så bra här ovan så jag vet inte vad mer jag kan skriva. Jag tänker massa på er!