I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
OK då!
Fast här nere kan det ju bli något varmare...
OK då!
Fast här nere kan det ju bli något varmare...
Troligtvis som mycket god, varmhjärtad och förstående!
Orvar! Så kärt!
Gravidhumor?
du kan få precis så många du behöver! Kramar är bra!
Hejsan!
Här kommer hälsningar från kartonger, kassar och möbler i en enda oreda. På måndag tillträder de nya vårt hus, så i morgon hämtar vi det sista. Otroligt att allt gått så fort.
Har varit hemma från jobbet tre dagar, en insnöad och två lediga, men inte fått vrålmycket gjort, har väntat på att fastighetskötaren skulle komma och fixa med en del saker. Han kommer vid ett idag och gör det sista, sedan skall här härjas med kartonger. På söndag åker vi till Soldes katthem och ger katterna julklappar. Känns gott att kunna hjälpa dem, vi har ju fått en sådan fantastisk tjeja därifrån!
En annan superbrud är väl allas vår Elise! Heja SUPER-DUPER-BEBISEN! Klart att ni som föräldrar har känslan för hur barnet mår och fungerar!
Den här tråden rymmer förresten massor av starka och fantastiska tjejer! Kram till alla, kanske en extra till Blomman, Flamman, dfk, Bruttan och Fru E.
Och just det: Jag var och tränade igår, för första gången på nästan två månader! Det var såå otroligt roligt och så bra jag mår på alla sätt och vis när jag 'är igång!
Galet var ordet, sa Bull!
Som sagt, väldigt mycket som är galet på alla håll...