I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Har ju glömt kommentera hur duktig Elise var som klarade undersökningen, duktiga lilla tjejen! Och första vaccinationen avklarad, skönt!
Har ju glömt kommentera hur duktig Elise var som klarade undersökningen, duktiga lilla tjejen! Och första vaccinationen avklarad, skönt!
Sen skiljer det faktiskt bara lite väl kilot mellan liften och korgen, så jag tänker att om jag behöver lyfta med mig bara korgen fixat jag det oxå, finns ju handtag på den med.
Förresten Ninnis, blir det ngt annat arbetsnamn på magen nu då?
Vi hade ju oxå svårt med killnamn innan vi fick veta att det är en liten kille i magen. Men sen har jag "letat" fina namn som jag skrivit upp och så har vi pratat oss fram till ett gäng namn vi gillar. Mer exakt kommer vi nog inte göra innan han är här, vi känner båda att vi vill se vad han är för ngt liten kille innan vi bestämmer. Sen kan jag fortfarande hitta fina namn, men inte alltid mannen godkänner dem...
Lanovia: Sååå tråkigt. Klart ni blir besvikna när ni sparat och sett fram emot resan.
Nu har jag precis ätit två stora bitar kladdkaka, som mamma bakat. Med glass och banan till... MUMS. Om det är någon som vill ha, bjuder jag runt Om en stund ska vi äta nygräddade våfflor med egengjord jordgubbssylt och glass... MUMS igen!
Soldemor: Jobbigt med flyttkartonger som inte packar upp sig själva, visst hade det varit smidigt Vi har några uppe i ett rum som vi blir lika förvånade varje gång vi ser dem... är de fortfarande kvar...
Att du har varit iväg och tränat är ju kanon, ha det så kul på nattpasset ikväll!
Heja Blomman! Och redan 6kg ner, det är ju kanon!
Ninnis: Låter som ni haft en mysig dag! Och första plagget köpt till mini, så roligt. Håller tummarna för att det är ett mindre elfel på din bil då och inget annat.