I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hej svejs i lingonskogen!
hoppas att du fick sova daa. Typiskt när man är övertrött att det bara inte går att somna. Lät skönt med lite nackmassage från din mamma iallafall. Klart hon ska gosa lite med sin dotter även om hon är vuxen nu. (lite rörd i hjärtat)
Flamman: härligt för er! Underbart att vara runt människor som bryr sig och har det mysigt ihop! Hoppas din make kommer hem med samma vibbar och förståelse! Håller tummarna!
Solde: klart du har rätt till att vara ledig! Eller?? Hittade dy förresten den där kattunikan du efterlyste?
Blommis: ja du, tycker också att alla kvinnor har rätt till att vara gravida i harmoni med sig själva, utan att behöva prestera en massa samtidigt, för vet ni vad, jag tror inte att man kan prestera särskilt mycket de här sista månaderna. Jag själv går helt in i min egen slowmotionbubbla och märker efter, förbereder och bara är. Tycker att det känns jätteviktigt för att jag ska klara det som komma skall på bästa sätt.
Hade så ont i magen igår. Det ar tarmarna, men det gjorde att jag fick samandragningar och det var inte roligt. Sov och sov och sov. Tur maken Hr semester så han kunde ha koll på lillsnuttan! Elvis har blivit så stor och stark nu att jag nästan blir lite rädd när han vänder sig där inne innanför det tunna tunna magskinnet... :-O