I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Vi är lite sugna på ny kamera. Videokameran har gått sönder så vi funderar på om man även skall köpa en sådan. Är det någon av er som vet om det finns bra kombinerade som inte kostar massor? Vill ju ha både bra bilder och bra filmkvalité!
Skönt Flamman att helgen har funkat! Många kramar
Heja Elise som kan lyfta huvudet när hon ligger på mage! Bra jobbat tjejen! (Och mamman oxå som tränar henne)
Heloise och Villemoa: Jag vill oxå ha fler barn! Blir irriterad på alla som säger till mig att nu blir det väl inga fler barn hos er efter en sådan graviditet... men jag kan faktiskt absolut tänka mig att gå igenom det igen! När jag var yngre tänkte jag mig alltid fyra barn, men nu är vi mer inne på att tre är vad vi önskar oss, sen får vi helt enkelt se hur det blir... Det som kan oroa mig är hur man tar hand om sina barn om man blir liggande såhär under framtida graviditeter oxå. Man vill ju liksom inte missa dem och deras utveckling. Sen ryker ju syrummet om det blir många barn här, det får jag fundera på om det är värt Men visst borde de kunna dela rum ett tag?!? Vi har stort hus ändå funderar jag på hur vi ska få plats
Igår kom min jobbarkompis hem med sin lilla tjej som föddes för 5 veckor sedan, hon var då 30+1 vecka. De ska få hjälp hemma men amningen funkar nästan helt och hon har gått upp från 1500g till 2000g nu. Underbart!
Ninnis: Härligt med barnvagnsköp! Jag tycker det verkar vara en bra vagn, hoppas vi blir nöjda båda två. Som Lanovia skriver om däcken är ju ett stort plus. Så det blev matchande skötväska för er oxå? Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill ha deras modell på skötväska. Tycker egentligen vagnen är finare utan skötväskan på, men det är ju så praktiskt att ha den där... vi får helt enkelt fundera ett tag till... kanske blir det att jag syr en ist. Eftersom vi ska ha olika färg på ligg och sittdel kan jag inte heller bestämma om vi ska ha en blå eller svart väska, om vi skulle köpa en... vilken av vagndelarna vill man helst att den ska matcha till?