I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hej September och Solde!!! Ja och alla andra förstås
September... mycket jobbigt du har och har haft omkring dig... Ta hand om dig vännen!
Solde; Så kuuuuuuul att du hittat tillbaka!! Duktiga fina kissen och GRATTIS till utbildningen och löneförhöjningen. Snart löser sig det där med jobbiten också ska du se
Hvidis, kram till livliga magen ♥ Håller tummarna att du fixar tentan också.
Ja Blomman, han ser ut som Musse Pigg eller nåt med de där stooooora öronen När han är pigg (!) har han såna där öron. När han är trött skrynklar han ihop dem och lägger dem platt mot huvudet.
Jo, körerna är väldigt roligt, både ger och tar energi. Gospelkören kan jag säga GER väldigt mycket energi. De övriga körerna både ger och tar. Det är så himla mycket repande så då blir jag trött. Men konserterna ger energi, mötena med "artisterna" och musikerna och nya låtar.
Blomman jag fick ditt mejl. Jag håller själv på och prånglar Ullmax just nu och får stödköpa till dotras fotbollslag så jag har fullt upp med det... Sedan brukar de slänga in Newbody till våren också... Pust.
Ikväll har vi faktiskt BF därhemma. Knoll o Tott är hos sin morbror med familj och leker med deras barnbarn. Idag har de bakat klådda med Fritids och sedan åkte de till morbror. Där ska de övernatta och imorgon ska de visst till badhuset. Fredag är vi lediga allihop. Jag och K måste till residensstaden och hämta hennes pass, för de kommer från ambassaden i Stockholm dit och hämtar/lämnar dokument. Funderar på att göra något skoj med barnen då när vi ändå är i "storstan".
Hoppas musikern också får ledigt så kan vi åka dit allihop och ha lite skoj.
Ikväll blir det mys.