I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Ninnis, jamen precis, "jag är värd bättre än förgiftat inre" liksom. På alla sätt.
Jag har ju tänkt så förut med, när jag gjort mina åtgärdsförsök.
Nu är jag dessutom mitt i en sorgefas och en depressionsdiagnos. Jag måste se till att det blir en väg som bär mot ljuset, istället för att hitta på något mer jag ska banka på mig själv öför och sedan misslyckas med och då sjuknka ett snäpp till neråt. För jag vill inte att det ska bli så djupt och långvrit som det blev förra gången jag hade en depression. Det stal lång tid av mitt liv.
Och jag vet reda att kuratorn tycker jag tänker på ett bra sätt och nog tusan BORDE det gå att få läkare och sjukgymnast med sig?
För jag skulle gärna åtminstone få pröva att behandla mig själv utifrån "sunda byggstenar" innan jag ska stoppa i mig medeciner. Jag är så trött på preparat i olika askar som ska in i min kropp på alla tänkbara -och otänkbara- håll. Jag vill "rensas" och känna mig ren och fri från allt skit och se hur jag mår då. Och då är det förmodligen ruskigt smart att driva ut överflödigt fett och socker, slaggprodukter och elände ur systemet samtidigt. Tror du inte?
Visar det sig inte fungera tillräckligt, så får de väl skriva ut vad det nu är de har att ta till, men inte förrän dess. *envis*