I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Villemoa hur är det med dig idag? Hoppas du känner dig bättre än igår!
Villemoa hur är det med dig idag? Hoppas du känner dig bättre än igår!
Ankan: Hur mår din man? Hoppas ni andra klarar er ifrån det!
Villemoa: Skönt att du mår bättre idag! Jobbigt med ryggont, finns det någon hjälp du kan få eller hur ska du göra för att det ska bli bättre.
Tack för era beskrivningar ang skötväska. Jag har faktiskt bestämt mig nu. Ska beställa en blå, vill att den matchar vagnen och stör jag mig på färgen sen till sittvagnen får jag väl fixa det då... antingen syr jag en svart eller köper en ny.
Mannen har fått tag på golv till vår hall idag. Vi vill ha gummimatta med "ploppar" och har letat runt efter det. Bara hittat riktigt dyra där bara mattan skulle gå på väl 2500. Blev tipsade om Hornbach, de hade mkt billigare... matta och lim för 800 kr. Förstår att kvalitén inte är den samma men det kommer funka kanom där vi ska ha det.
Glömde ju skriva att de även gjorde tul, nu beräknas Orvar väga 1445g. Han växer som han ska vår lille kille
Idag är det inte roligt längre! Jag försöker njuta av sparkarna jag får och allt underbart det innebär med Orvar i magen. Men idag vill jag inte ligga längre, det är inte kul längre. Jag vet att det är värt det så jag ligger, men tårarna bara rinner. Jag vill köpa barnkläder, prylar och planera själv. Jag vill inte skicka mamma och syster för att köpa första kläderna till Orvar. Visst de njuter och tycker det är jätteroligt att köpa bebiskläder, men det tycker ju jag oxå... och det är ju min lille kille som ska ha det.
Mannen är iväg hela dagen, han är på begravning. Jag vet att han inte är ute och roar sig men just nu vill jag bara ha han här. Han brukar ju vara hemma på fredagar. Det känns som att jag fixar några dagar själv per vecka men sen behöver jag honom hemma. Kommer säkert kännas bättre när han kommer hem och sen är det helg, men just nu förstår jag inte hur jag ska kunna ligga här själv i 4 timmar till. Som ni förstår känns då 6 veckor som en evighet!
TTack för kramarna! Som det är nu får jag inte sitta heller, bara när vi ska in på undersökningar. Det suger att även ligga och äta kan jag säga. När vi kommit förbi 35+0 får jag vara uppe lite mer, så då skulle vi kunna åka och shoppa lite, men vet ju inte om han kommer stanna inne så länge i magen.
Jag har bett dem om precis vad vi vill ha, inte precis vilka plagg men 2 pyjamas, 3 body ect. Först tänkte jag skickat efter men kände att det lika väl kan vara, liksom inte det jag är sugen på. Mina föräldrar kommer nästa helg så då har de med sig det de köpt, ngn jag inte gillar så får de lämna tillbaka.