I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile5.gif)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Här är det bra, LCHF är min grej helt enkelt! Har inte varit sugen det minsta på choklad eller annat sött på hela veckan. I morgon ska vi ha chokladmousse....man får ju lov att äta 2 bitar choklad om den är över 60%. Men är faktiskt inte speciellt sugen eg....men lite gott ska vi ha! O så ska vi ha vin till maten osså.
Märker redan skillnad på magomfånget o låren....känns så bra!
Loppan verkar trivas på dagis nu....dock är alla alldeles för glada för henne så hon blir kramad på i tid o otid o det är inget vidare skoj tycker hon....men hon har börjat säga ifrån nu....tom rev hon ett barn igår....inte så bra....
Frågar man så kramas hon gärna...iallafall på sin mamma!
Andbeyond: fiiiiiiina lilla magen!
Villemoa: Hur är det med dig idag?
*vinkar o kramar alla jättehårt*
Vill skicka en jättemassa kramar o till er allihopa, era bebisar, vovvar, underbara ungar, o ibland karlslokarna osså!
Är dränerad på ork.....mår toppen med LCHF -1,2 kg på en vecka o har ätit hur gott som helst!
Men har mkt med syrran nu....hon är helt sjukskriven igen.....o sen vi var hos advokaten så har hon dippat kraftigt igen i depressionen igen....pluss att det är rättegång om bara 2 veckor o det är MKT tankar o känslor o MÅNGA samtal per dag....så jag finns här i kulisserna o gläds med er åt goda pizzor, minisparkar, boandet, supergulliga vovvar, mysiga helger med familjen o allt annat också.....
KRAAAAM
Idag stod vågen på -1,7 kg!!!
O jag har ätit chokladmousse, brieost, druckit vin o ätit choklad i helgen!
Lanovia: fy för magsjuka....hoppas du slipper det!
Massa kramar till er alla!
....måååååste bara rusa in o berätta..... -2,3 kg totalt idag!!
Ytterligare 0,6kg sen igår! DETTA är ju fan roligt!
Bästa maten någonsin o jag har inte rört mig en milimeter som träning....inte hunnit....
*kutar vidare*