I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Ninnis; härligt med snödroppar! Här toksnöar det!! Är så trött på snön nu..
Ninnis; härligt med snödroppar! Här toksnöar det!! Är så trött på snön nu..
Allra käraste Blommis, många många många varma kramar till dig!!
Lanovia; förstår att du inte vågar hoppas på plus vid första försöket, när har du BIM?
Bruttan; håhåjaja en till martyr...*suckar* men jädra karlslok att inte tänka längre än näsan räcker!!
TUR du ska iväg i helgen då!! Jag önskar ju att ingen blev sjuk igen men tänk om nån vore det så fick han ta hand om kräks och skura toaletter i helgen....
Ha det så UNDERBART i helgen och drick skumpa för mig med!!
Åh Blommis, torkar tårarna när jag läser vad kuratorn sagt. Hon är klok hon, precis som du! Många kramar
Fru sy: åh gumman! Det är klart att du vill köpa kläder till Orvar själv! Det är en del av processen med att vara gravid, man boar och fixar och donar. Håller med lanovia om att inte låta mamma och syrran köpa för mycket kläder, tror det är jätteviktigt att du också får ge dig ut sen och köpa lite. Som flera föreslagit; rullstol kanske skulle vara nåt?
Du är så stark som har orkat dig igenom det här, skickar dig alla styrkekramar jag har! Snart, min vän, får du också ge dig ut i affärerna och handla till din bebis!!
Solde; heja Lopptrollet imorgon!! Och vad tungt med kursen om döden men ack så nödvändigt! Det är verkligen tur att du har hobbies, i din bransch måste man ha det för att orka med.
Blommis förresten *slår mig för pannan*, min mamma har struma och har sen hon fick det för 9 år sen blivit helt tossig i kroppen! Hon har gått upp i vikt, har svullna fötter året om typ. Hon får äta Levaxin resten av livet. Nån operation är det inte tal om för hon anses "för gammal".