I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
HURRA HURRA HURRA för Fru sy idag!! Hoppas du får en UNDERBAR födelsedag!!
HURRA HURRA HURRA för Fru sy idag!! Hoppas du får en UNDERBAR födelsedag!!
Lanovia; har försökt pumpa ut med handpump flera gånger men det kommer knappt ut nåt trots att jag har mycket mjölk, det är såå frustrerande! Att handmjölka skulle ta en evighet men jag kanske ska prova. Har en kompis som heller inte kan pumpa fast hon har mycket mjölk så när hon fick sitt tredje barn i augusti åkte hon till amningsmottagningen där de konstaterade att hon helt enkelt inte kunde pumpa ut.
*torkar tårarna* Härliga Blompojken!!
*vinkar till andbeyond*
Fina, fina magen! Snart är hon här! Gott att höra att allt är bra!
Skickar massor med styrkekramar till er och till skvätten!
Ingis: kul att det funkar med LCHF! Ett par grannar kör med samma och det funkar för dem också. Skönt att höra att det går bättre för Busan på dagis!
Flamman: jag tycker du gjort rätt som bokat skidsemester åt dig och flickorna! Förstår att det också måste vara jättejobbigt med makens helt irrationella och ologiska svängningar. Kram!
Ninnis: ååh vad mysigt med sparkar!! <3
lanovia: vad trist att du är sjuk, krya på dig!
Ingis: vilken härlig viktnedgång, bra jobbat!! Förstår att du är dränerad på ork, styrkekramar till dig!
Fru sy: förstår dina tankar och känslor. Det är inte bara att "bita ihop" och stå ut, du har ju för tusan legat i 25 veckor!! När man känner sig liten och orolig så behöver man känna trygghet och den enda som kan ge dig den är ju maken. Ååh vad jag önskar att de fick känna på hur det är att vara gravid, då skulle de ha mycket större förståelse!! Kramar i massor
Leksi, dfk, Fru Bygg: hur mår ni? :p
Heloise: tycker också att Elises variant av pws låter positivt! Lilla skvätten, hon är ju allt för go! Hur gick det på första mammagruppsträffen?
Men ännu viktigare; HURRA, HURRA, HURRA för dig idag!!
andbeyond: hur mår du? Inte alls långt kvar nu
Blommis; hur har det gått med lilla Truls?
Bruttan: kram!
Om jag glömt någon nu ber jag om ursäkt! Många kramar till alla
Just det! Soldemor; vad tråkigt att Solde inte mår bra! Hur har det gått för henne?
Bruttan: förstår att det är ångest när flickorna ska iväg, vilken tur att de kommer att ha en underbar resa!
Flamman: hoppas lilla K blir frisk lagom till er resa!
lanovia: usch vilken sjukstuga ni har därhemma, hoppas lilla E piggar på sig snart! Har tyvärr inga tips på bra mat hon kan äta som hon får behålla. Har ingen erfarenhet av magsjuka, har aldrig haft det själv *peppar, peppar*