I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Grattis grattis grattis här också, Fru E! Tänk att er efterlängtade bebis äntligen är här!
Grattis grattis grattis här också, Fru E! Tänk att er efterlängtade bebis äntligen är här!
Daa, hoppas ni är på bättringsvägen. Fy för magsjuka!
Flamman, jag är också glad att du har träffat musikern. Men det hindrar ju inte att det kan vara en tagg i hjärtat att förhållandet med ärkeaset blev som det blev. *kramar om*
Jag har varit på "omfödersketräff" på MVC, det var väldigt trevligt.När jag kom hem hade maken lagt Mini så nu har jag ätit hans goda korv stroganoff och ska strax baka Syrinx kladdkaka till mina kollegor. Sista arbetsdagen på länge imorgon, det ska firas med kladdkakka och vispgrädde *bjuder laget runt*
Åh, vad underbart Lappis! Så himla härligt att höra! Nu sitter jag här på jobbet och gråter. Tur att det är sista dagen på ett tag
Jag vill höra mer! Hur gammal är sonen? Hur är livet som mamma? Du skriver så fint att jag blir alldeles glad och varm. Tänk att både du och Fru E har era efterlängtade små söner hos er nu! Tack för att du tittade in, jag har följt er i princip från starten och har också tänkt mycket på er. Men som sagt, berätta gärna mer
Här har det förresten också snöat rejält, så det tog lite extra tid att komma till jobbet. Det käns konstigt men skönt att det är sista arbetsdagen på länge.
Jag vill träffas nästa vecka! Hvidis, Ingis och ni andra Skånetöser, vad säger ni? Det är kanske lite tidigt för Fru E att ses, men jag vill passa på att få till en träff innan bebben kommer