I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
*Vinkar till Lanovia*
Hur är det med familjen nu, mår ni bra? Visst är det så att du är hemma lite nu igen?
*Vinkar till Lanovia*
Hur är det med familjen nu, mår ni bra? Visst är det så att du är hemma lite nu igen?
Vad bra med alla tips inför shopping! Vi har ju bara beställt barnvagen än så länge så vi har ju lite att fixa. Men tänker att kommer Orvar snart får vi stanna på bb ett tag och då får vi väl fixa det viktigaste då. Annars blir det lite shopping om någon vecka när jag får vara uppe ännu mer. Satsar på IKEA fred nästa vecka, hade ju varit kul att få bädda sängen till honom innan han kommer
Annars är det en underbar dag här idag! Solen skiner och snön smälter, vi går mot vår! Och så pratade mamma med pappa tidigt i morse. Läkarna säger att operationen gått jättebra och att han ska bli flyttad från intensiven till avdelningen idag innan lunch vilket är tidigare än vi trodde. (Är så glad att tårarna rinner när jag skriver detta)
Det var en mycket lång och jobbig dag igår. Vi hade fått veta att han skulle opereras vid 11 och att det skulle ta 3-4 timmar, läkaren skulle ringa direkt efter op. Men vi hörde inget förrens vid halv fem. Men då sade de att op gått bra och att de hade blivit försenade innan pappas op.
Nu ska jag sätta mig i soffan lite och sticka!
KKramar till alla!
Ninnis: Vad mysigt att åka till Ullared och shoppa, får väl erkänna att jag är lite avis
Jobbigt att du hade typ som förvärkar i natt men skönt att det såg bra ut vid undersökningen. Bra att du blev sjukskriven, ta han om dig och Ada och Beta nu!
Här får jag mer s-dr nu när jag suttit upp mer, vet inte hur mkt jag vågar vara uppe. S-dr där jag sitter gör inte speciellt ont men blir ju orolig ändå. Så nu ligger jag och vilar lite igen. Läkaren sa ju att jag skulle försöka att inte tänka så mkt på s-dr, men är svårt. Nu när jag lyckats ha kvar han i magen så länge skulle jag gärna ha han där ngn vecka till.