I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Men han var ändå snyggast och bäst ikväll
Men han var ändå snyggast och bäst ikväll
Fru Sy; skönt att allt såg bra ut *hjärar den lilla buskillen*
Blev sent igår. Trevligt med glögg, pepparkakor, konjak, Idol och väninnor igår.
Orientaliska dansen blev inställd, men imorgon ska jag gå på Gypsy dance iaf.
T har uppträtt med sin Street dance grupp idag. De var så duktiga och söta och coola så man ville bara äta upp dem. Modiga som fasen, att ställa sig och dansa bland en massa folk i köpcentret. T gjorde två "solon", ett med en kille och ett med en tjej. Så modig hon är *stolt mamma skryter lite*
Det roliga med street dancen är att det är killar o tjejer blandat.
Nu ska jag gå och vila middag (den bestod av skrovmål idag och då måste man vila på maten) .
Kram Blomman!
LYcka till Fru E!
Mysigt med fosterrörelser Fru Sy!
KANONFIN bild Villemoa! Tusen tack <3 Ni är så fina
Helgen har rusat iväg.
Igår var jag på Gypsy dance och det var kul. Ska försöka gå nån mer gång.
Maken kom hem igår kväll. Skönt
Tack snälla! Men du glömde bifoga filen med instruktionen
God afton i stugorna!
Undrar hur det gått för fru E
Jag har haft häcken full på jobbet och lär så ha imorgon också.
Ikväll har jag varit med lilla K på dans och själv tog jag en snabb promenix medan hon var där. Känner mig så himla tröööött. Blä!
Nu har jag i alla fall fixat en tonfisklåda till imorgon, så har familjen middag, för själv ska jag jobba över en stund. (Beordrad övertid).
T har fått hem skriftliga omdömen Jag visste inte att de får det redan i ettan. Men det är ju bra tycker jag, för då får man ju en liten aning om hur det går för henne. Det står "Når målen" eller "Når målen väl" och så beskrivet vad hon behärskar ungefär.
VAd som var roligt att läsa var att under Engelska står det att hon har upptäckt lusten för främmande språk
Undrar också hur Blomman mår?
Och hur går det för lilla Elise och Helipanzer-familjen?
Solde: Flytten avklarad?