I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Kram till allra finaste Helipanzerfamiljen!
Fru Sy, din svärmor verkar vara ett kapitel för sig. Jag hade låtit maken ta konflikterna framöver, du ska lägga din enerig på att inhysa Orvar, inget annat. Kram!
Vi ska snart köra till stugan i Småland. Ikväll blir det bara vi, men imorgon kommer bästisen med sambo. Tyvärr började det redan igår kväll med smällare som skrämde vovven. Vi har köpt DAP-sprej och stugan ligger lite mer avsides, så jag hoppas vi vlipper sitta i klädkammaren iår...
Puss och kram mina fina vänner. Jag hoppas 2011 blir ett bra år för oss alla. Gott nytt år!
Hej sötnosar!
Börjar med att krama Helipanzer, Hvidis och Fru Sy lite extra.
Har ni fått komma hem än, Fru Sy? Orvar, håll dig inne i magen ett bra tag till!
Heloise, jag håller med om att det lyser ett jävlar anamma och en styrka som imponerar mig i dina inlägg. Kram!
Hvidis, vad jobbigt det måste vara för er alla tre. Har tyvärr inga kloka råd att komma med, men jag hoppas det är en fas som blir bättre.
Flamman, hoppas ni har haft en fin ledighet i Uppsala. Saknar dina inlägg!
Vi har haft en härlig nyårshelg i stugan. God mat och slöa dagar framför brasan. Nu är jag tillbaka i vardagen med massor att göra på jobbet.
Förlåt för allt jag glömt kommentera, jag läser och skickar kramar till er allihop.
Och Daa, oj vad jobbigt för lilla Fälga! Och för dig! Hoppas du piggnar till snart och SKÖNT att allt ändå har gått så pass bra hittills. Kram till er alla fyra!
En helt anna fråga som kom upp i helgen, vilken barnförsäkring är bäst? Vi har IF till allt annat, men jag har hört så mycket om att TryggHansas barnförsäkring ska vara den bästa, vet någon vad som skiljer dem åt?
Flamman Finaste, finaste du.
Det gör mig så ont att höra hur din make förstör och bryter ner dig. Tror du han menar det, eller är det sjukdomen som talar? Spelar det någon roll, förresten...? Hur känner du? Inboxa gärna, jag finns här vännen.
Kramkramkramkram!
Lycka till hos psykopaten idag, Blommis. Hoppas det blir ett givande samtal. Kram!
Fru Sy, fy vad jobbigt du har det! Nu ska du bara vila och ta hand om dig och Orvar. Så det så!
Hvidis, vad skönt att E har haft en bättre dag. Lillskruttan!
Eftersom jag jusyt upptäckte att den nya layouten inte visar inboxmeddelanden speciellt tydligt så uppmanar jag härmed alla att ta en titt i sin inbox...