I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif)
Fru Bygg: fy för lite sömn! Hoppas makens jobb blir bra! Spanade du in trädgården när du körde förbi?
Det är inte bissingar på gång?
Flamman: SPA!!! DET är du så väl värd! Hoppas du får riktigt rolig! o vilken gullig familj du har som passar tjejerna! SPAa lite för mig med!
Blommis: Underbart o härligt inlägg! Får en sådan energi o glädjeboost av att läsa det du skriver! O smultronställets glass är i en klass för sig....så svårt att välja bara!
Heloise: RIKTIG skitdag ni haft! Bläää!
Men vilken kommentar fr sköterskan!
Ninnis: Jag tyckte väl att ul skulle vara längre fram!
Virrpannan jag!
Villemoa: hahahha vilken tjej! Henne får ni nog se upp med!
Ett STOOOOOORT GRATTIS till dagens 1-åring!!
Ninnis: Lycka till på kursen!
Hvidis: *komsikomsikomsi, Elvis*
Villemoa: Jaaa gryn är så söta! Klart hon ska bissingar tidigt så hon kan bita ifrån!
Solde: Vilka gulliga konfirmander!
Lanovia: usch ja va jobbigt det är när hörntänderna kommer...säger det igen....alvedon! VAr rädd om dig!
Fru E: *KRAMAR OM* Du....du är ABSOLUT ingen gammal skiva med hack i.....vi är här för varandra så bara bring it on o ööööööööös på oss!
Blommis: Så gööött ni haft det! Skönt att allt gått bra och ni är hemma igen hela o fina. Har läkarna någon förklaring till varför dina värden har dippat? Fy fasen vilket migränanfall du fick....tur det gick över med mörkläggning o vila ett par timmar.
Flamman: Låter som du haft en rätt härlig konferans! Synd på daten bara....
Leksi: Jag skulle nog garnerat tårtan med lite passionsfrukts-innanmäte och kanske stående chokladflarn.....o så klart ljus att blåsa ut!
Idag ska vi ha kalas....fullt ös....o så klart är busan inte riktigt på humör....allt ska gnällas o skrikas över....herrejisses...lite tidigt trots?.....eller så känner hon av att vi stressar lite.....
Massa till er alla godingar
Förlåt helt ego....varing för fulla ord...jag bara måste vräka av mig lite....
Fyyy faaaaan va jag är LESS!
Less på att alltid vara den som ska komma dagend middag, komma ihåg att handla, ombesörja tvätt och disk o sen på helgen.....så får jag fortsätta med samma sak....FÖR MAKEN BYGGER JU FRIGGEBOD.....o HAN är så HIMLA jättetrött....ja men faaaaan det var ju DU som absolut jättejättejättegärna bara måste göra det i i år o så skulle det ju aaaaaaabsoluuuuuuut inte gå ut över semestern......han skulle ta ut komp i jobba på den i 2 veckor......eller hur.....nä men varenda förbannade helg har han jobbat på den nu OCH dessutom jobbat skitmkt på jobbet....vilket jag osså har gjort vad jag kunnat.....men jag har tagit 95% av VAB OCKSÅ o därav hamnat hopplöst back.......Jag hämtar o lämnar busan varje dag UTOM när hans underbara föräldrar ställer upp o hämtar henne (en dag i veckan)....då jobbar jag alltid över o är alltid djupt tacksam för att jag kunnat försöka komma lite på rätt köl med jobblastet.....
Jag fixar hela morgonbestyret med loppan och HELA kvällsbestyret med henne osså.....han FATTAR inte hur jävla bra han har det ( o dum jag är/varit). Dessutom så tar jag henne osså på nätterna....men hon sover i o för sig nästan alltid hela natten....men hallå.....är inte DET lyx för honom?
Idag tänkte jag....Sibylla....DET får vi unna (?) oss idag....jag pallar inte stå i köket idag igen (kalas igår)...o så har jag HELT missat att de stängde 18.00....snopen?...Förbannad?...LESS!!!! Bara att åka till affären o handla.....hem med gravad lax o sås o upp på tallrikar o mat i mun.....roligt?! O så får man höra.....Så går det när man ska planera maten 5 ´min innan ätdax! MEN GÅ O DRA NGT GAM;MALT ÖVER DIG!!! #%"!!!!!!!!!%¤¤¤¤ Määääääh.
Idag skulle jag utan några som helst skrupler kunna SPARKA maken enkel resa till sydpolen (längre bort än nordpolen)....UTAN kläder!
*är så satans jävla förbannad så det står som ett svart moln omkring mig o pyser konstant ur öronen*
Nä...förlåt för ego- inlägg
Hvidis: Hur mår ni idag? KRAM