I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Nu blir det sängen för mig..... på er alla!
Nu blir det sängen för mig..... på er alla!
Meeeeeeeen vilka envisa bäbisar då!!!! *komsikomsikomsi*
Hvidis: Hahahaha ja jag som trodde att jag skulle packa plyschmobilen full med grogg o hämta upp lite raringar.... Spännande rättningsvariant.
Lanovia: Hur har natten varit? sovit mer?
Ninnis: roligt med bra kurs! Kul att din man ville gå den. Tror mkt på att man jobbar med andningen och har koll på kvinnans målbilder o så......kräver ju en engagerad man.
Hvidis: Hur gick det hos BM?
Maken fyller år i morgon.....hur nellad är jag på att fixa en mysig dag med god mat o present?
Har inte kommit på ngn present.....eller....kanman slå in en fet smäll?! Eller en sådan där tecknad klubba som följer efter o pangar honom i huvudet var 5e sek eller så..... *moahahahahaha*
Nä men han ska få ett egenskrivet presentkort på en spa-dag tillsammans med sin fru.....för det behöver hon
Nu ska jag gå o nanna...känner mig helt färdig....puss o kram...skumbanan!
Flamman: *osar svavel ur både mun o öron på mig* Faaasen så arg jag blir......MORRR
Det här är inte ok, Flamman.....eller hur?! Så här ska inte du behöva må o anpassa dig efter när HAN känner för att prata.....totalt respektlöst.mot dig och totalt respekt löst mot barnen också....de ska inte behöva ligga o lyssna o höra att pappa härjar o går på......DET mår barnen inget bra av ju....fattar han inte det.......jävla egosvin!
Skriver under på Hvidis önskan om att du får lov att vara glad, nöjd, utvilad och kan göra allt du vill utan att få ont i magen o att töserna ska få lugn o ro! O MKT KÄRLEK!!!!