Flamman, jag skriver under på det där med telefonen. Bara sådana tankar hela tiden. Välkommen till medelåldern sade en lite äldre kollega. Jag fyller 38 i år, den tänkte jag jaga bort ett tag till!! Eller när är man medelålders?
Ingen bebis här alltså. BF+7 idag och min fina BM har fixat överburenhetskontroll imorgon i allafall. Igångsättning är ju inte man vill, men jag börjar tro att det vore skönt och hoppas på¨det innan helgen istället för på måndag som jag tror är standard om det nu ska behövas. Barnen är på förskola idag efter en vecka hemma, det var för rastlösa och jag hoppas på inga smittor.
Hvidis, det är tungt att vänta. Färdknäppat, annas, några akupressurpunkter, full fart med barn, vila, packa upp lådor, ja det mesta är provat. Känningar ibland men lägger av. Det där med lurig trea har jag hört för många gånger.
Har bollat om vi skulle åka till pappa över dagen idag (maken skulle vara med alltså), men 2 h i bil vardera riktningen och att bli ännu mer ledsen och sen behöva föda längs vägen och maken har svårt att åka hem till tjejerna - nä det gick bort.
Världens bästa make jobbar hemma hela veckan i alla fall.