I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Jag MÅR ju inte alls bra, utan kroppen "rusar" på en mängd sätt, jag darrar, mår illa, kan inte sova, blir jättevarm, blir skitarg frör småsaker, börjar gråta, är trött och känner mig som en osalig ande fast utan ork. Hade jag inte ätit den där medicinen alls vet jag inte hur pass mycket värre jag mått.
Hur kassa värdena var redan i december när jag mådde så jävla dåligt, det vet vi ju inte-om det "bara" var krisen i mitt liv för övrigt, eller om sköldkörteln var med och spökade redan då. Vad mer pestigt är, så vet vi faktiskt inte hur värdena var inför sista ivf:en heller, för mig veterligt så tog de bara de proverna vid den första. DET känns inte så kul, för kanske sket sig allt bara därför? Men det orkar jag inte ens tänka på, för då får jag nog tokspel på allvar.
Angående antidepp så känner jag lite delat, för man vill ju veta vad man har och få rätt behandling och nu känns det lite som att man tror att det med är sköldkörteln, och börjar där, vilket tar tid. Om det inte är bara det och jag behöver mediinering även för depression, så tar det ju ytterligare tid nu då innan vi vet det. Så mer väntan och tålamod, utan egna möjligheter att veta så mycket...