I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Flamman, så kanske det var ja, att man får nåt morfinliknande. Bricanyl fick jag vid vändningsförsöket för att livmodern skulle slappna av.
Flamman, så kanske det var ja, att man får nåt morfinliknande. Bricanyl fick jag vid vändningsförsöket för att livmodern skulle slappna av.
Heloise; kläderna från H&M du pratar om hade Ellie i stl 56 och nu också byxorna i stl 62 De är verkligen ljuvligt söta och sköna!
Bruttan, vilken SÖÖÖÖT Groda!! Tänk att hon snart blir 1! Klart att du ska rå om familjen, härligt att höra från dig igen
Blomman, stackars lille Truls! Många kramar till dig också! Har ju sett och ser vad sköldkörteln gjort och gör med min mamma så jag förstår hur det är.
Flamman, vet inte riktigt hur narcissister är men vad jag förstått är de ingen dans på rosor. Tycker det verkar som en bra idé att anmäla dig till ett forum för anhöriga och ta upp det på mötet nästa gång! Kramar till dig!
Nu ska jag snart till tandläkaren, inget kul men ett måste. till alla goa!!
Stort GRATTIS till fru & herr Andbeyond!! Välkommen till världen lilla Mary! Ser också fram emot att läsa din berättelse sen men som Blommis säger så hinns det med senare. Ta nu hand om varandra och njut!
Ett stort GRATTIS till dagens födelsedagsbarn Hvidis!! Hoppas du får en härlig dag med familjen och att du blir firad ordentligt!!
Ja, Fru sy vart ääär du? Du skickar väl ett sms när det är dags? Kram