Syrinx skrev 2011-09-18 18:18:17 följande:
Igår tog jag fem minuters promenad till fästmannens bror och hans tjej för lite tjejsnack eftersom brorsorna var borta och spelade på en vigsel. Det var så trevligt att träffa henne på tu man hand och klappa på lille knodd i hennes mage, som kommer ut om ca fyra veckor. Ska bli så spännande att bli faster och se en liten växa upp i ens absoluta närhet! <3
Tyvärr var inte alls min kropp med på att gå ens den korta lilla sträckan, så idag är jag totalt utslagen igen, främst av trötthet/utmattning men feberviruset ligger och spökar också, men någonstans långt borta. Så irriterande, jag var ju så pigg igår efter att ha legat på soffan i tre dagar! Då var allt bara prima, men jag får väl acceptera att kroppen säger till om mer vila - det är ju bara så tråkigt!
Sånt här kan man hitta på BT om man har en ledig eftermiddag:
www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m3900109-38....
Ojoj, vad det går hett till ibland! Känner att diskussionsnerven vaknar till liv och bannar mig själv för att jag inte hängde på BT just precis dessa två veckor... Hehe...
Undrar om inte jag var där och spökade? Har en sådan där "överlämningsmagnet" och kan sällan hålla mig ifrån att kommentera.
Nej, nu måste jag fortsätta m betraktelsen t nästa söndag. Ledig fr o m torsdag - måndag, så jag har lite att göra, fast skönt att vara ledig. På söndag skall vi m lilla Loppan t Danmark, hon kan ta årets tredje titel. Fast när man ser tusslandskapet på hennes mage, som kommer på ett par timmar, så känns det en aaaaningen tveksamt.