I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Åh nej, Fru E!
Så fruktansvärt ledsamt, så fel och orättvist. *gråter för er*
*kramar om*
Åh nej, Fru E!
Så fruktansvärt ledsamt, så fel och orättvist. *gråter för er*
*kramar om*
*håller om och stryker över håret*
Det finns inga ord.
Kära Fru E: det är så sorgligt.
Hoppas att ni kan ta hand om varandra och samla ihop bitarna nu. Låt det ta den tid det behöver. *kramar om hårt*
Blommis: skam är det sista du ska behöva känna. Ni hade en innerlig längtan och ni försökte verkligen. Ingen ska ta ifrån er det eller få er att känna er dåliga för det.
Det har skrivits så bra inlägg till dig och jag kan bara hålla med.
*kramar om*
Blommis: än en gång, du behöver inte skämmas. Det låter inte melodramatiskt, för det är ju vad du känner och det gör ju så ont i dig. Det är så ofattbart orättvist och sorgligt att ni hamnade i den här situationen. (eländiga, mjäkiga smilie...)
Åh, så jag önskar att det fanns något att göra!
Heloise: kram och puss och hjärtan tillbaka till er. Tänker mycket på er.
Ninnis: håller med Lanovia fullständigt här. *peppkram*
Fru E: många kramar härifrån. Håller med dem som säger att det är bra att ta allt i små steg eftersom man orkar.
Hm. Skrev ett inlägg och när det skulle postas sade datorn att websidan inte kan visas. Sedan dröjde det tills nu innan jag kunde komma in igen.
Inte för att inlägget var något litterärt mästerverk, men ändå...
passionsblomman skrev 2010-11-24 12:43:54 följande:
Skriver också under på det.
Lanovia och Villemoa: härligt med resor till solen. *tummen upp*
Solde: skönt att du är vid medvetande. Fattade jag rätt att ni har fått sålt? Grattis i så fall.
dfk: lycka till med tapetletandet.
Maken håller på att sätta upp lampor i trappen och hallen uppe. Jag tycker att han är besvärlig som hela tiden vill att jag ska komma med åsikter om var de ska vara. Mycket märklig reaktion, eftersom jag har ganska starka åsikter i det här fallet och väldigt gärna vill vara med och tycka. Och det är ju väldigt bra att han jobbar på för att få det gjort. Men en annan är inte så logisk alltid.
Äsch, vilken tabbe. Naturligtvis skulle jag ha låtsas att mitt inlägg som försvann faktiskt var ett litterärt mästerverk...
Typiskt.
*tänker på Ninnis*