I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Truls är ju helt bedårande!!! ♥ ♥ ♥
Truls är ju helt bedårande!!! ♥ ♥ ♥
Hej hej!
Tillbaks på jobbet och här är turbulent som attan. Man blir riktigt orolig för vad som ska hända med våra jobb framöver
Men jag har bestämt mig för att inte oroa mig över det nu. Nu är det familjen som kommer i första hand, även om jobbet förstås också är viktigt. Men jag kan ändå inte styra situationen på jobbet och vad som ska ske där i framtiden, utan jag kan bara jobba på och göra mitt allra bästa. Andra beslut är ovanför mitt huvud. Däremot så kan jag påverka situationen i min famij och hur vi mår, och det är där jag ska lägga mitt krut nu.
Vi har haft avkopplande, härliga dagar i slalombacken, jag och töserna. Umgåtts med härliga, goa människor som bryr sig om oss, ätit god mat och myst.
Och faktiskt så är det någon som jag tror ångrar lite att han inte följde med oss, för han har messat mig typ 10-15 ggr/dag och skrivit att han längtar och saknar och älskar oss. Så det var nog bra att vi var ifrån varann ett tag
Ikväll kommer han hem. Få se hur det känns då.
Daa, jag hoppas sömnen infann sig så att du han få dig en lur innan det var matdags!
Kram alla!
Ingis: här får du en styrkekram! Du gjorde ett hästjobb i går. Synd att luften redan hade gått ur maken, men det är ju bra att han bad om ursäkt i alla fall.
Fru Bygg: Härligt med fint KUB (har inte stenkoll på exakt vad det är, men förstår så mycket som att det betyder att allt är okej med bebben i magen)
Ninnis: Klart du vackert gravid!!
Hvidis: KÄnner igen det där med bubblan man går i veckorna/månaderna innan... Och känslan av att skinnet spricker när barnet rumsterar om där inne.
Men snart så... Vila, ladda, förbered dig. ♥
Solde, bra att du tar uppö det där med facket. Vad är det för fasoner på chefen, kan de göra så där??
Sötaste Blompojken
Fru E: Hänga upp och ner (Ninnis, jag tror det har och göra med två eskimåer, eller har jag fel Fru E )
Lanovia: Så skönt att lillskruttan är i bättre form. Härligt när de börjar prata, och ungefär samtidigt börjar de visa på allvar att de har en egen vilja minsann
Vet ni, jag börjar sakna bebislivet liiiiiiite, litegrann... Det är farligt att hänga i den här tråden
Samtidigt som det är så skönt när tjejerna blivit mer självständiga nu. Men lilla K skulle verkligen vilja ha ett småsyskon. Men det är ju inte aktuellt som vi har det nu
Det var kul att få hem maken. Vi har kramats och pussats och haft älskog och det känns riktigt bra faktiskt. Nu väntar vi bara på en ny tid hos psykopaten. Verkar som att han själv verkligen vill komma igång med just Concertan och prova dess effekt.
Vi hade en mysig kväll igår jag och tjejerna. Men satan i gatan vad vattnet i stora bassängen är kallt !!
Jag måste verkligen simma järnet för att inte frysa.