I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Nu tar jag fram den djupaste sucken jag har *SUUUUCK*
För att? Råkade hitta ännu en överlämningstråd...
Nu tar jag fram den djupaste sucken jag har *SUUUUCK*
För att? Råkade hitta ännu en överlämningstråd...
Tips: För alla bak- och godisfantaster finns där en tävlingstråd där man skall lämna recept på julgodis! Den heter "DET stora julracet" och har dagens datum!
Nu skall jag på sorgesamtal inför begravning nästa vecka, sedan tänker jag hålla helg; sista lediga helgen i år!! Det får firas på IKEA och med tvättstuga, jag är verligen en festprisse!
Kramar alla, hårt och länge!
Tack Lanovia för förlossnigsberättelsen! Alltid kul att höra hur andra haft och gjort!
Var på morgonbön i Ingis håla på vägen till jobbet idag, och när jag körde därifrån, var det stor poliskontroll med alkotest. Smart att ha det en luciamorgon!
Flamman: Nu tänkte jag försöka säga något klokt som tröstar, men efersom jag inte kommer på något jättebra, så håller jag istället om dig och tar fram en ask med utsökta chokladpraliner. Choklad har ofta en bra och lite tröstande effekt. Egentligen sitter du inne med alla svaren redan och även om du vet att det här så småningom blir till det bästa, så är det ju helt naturligt och självklart att du sörjer allt det fina ni har haft. För det har ju inte alltid varit jobbigt. Jättekram på dig!
Nu är det mörkt ute, riktigt "puget" för att tala skånska. Men håll ut, om åtta dagar blir det inte mörkare! Det vänder ju snart!
*börjar lite diskret (och kanske en smula hädiskt) att vissla en vårsång*
...och när man går och handlar i vår lilla ICA i byn där jag har mitt kontor, så kan det ju alltid hända att man plötsligt står i kassakön bakom Per Gessle, typ...